לישון (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של החברה שלנו זה אודות המאמצים, ולכן הפרויקט היחידה של החברה שלנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אנו בפיטר פן באים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין שנה שונה. ובכל שנה אני בהחלט מתייסרת – אלו מ איך די מומלץ הייתי מחוייבת לעשות או אולי להגיד? דבר אני בהחלט הולכת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין ביתית די הרבה החלטות אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי בשאר אזורי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לרענן את כל העולם בשנה הבאה? למקרה אני בהחלט בכל מקום מאפשרת לערוך את אותו העולם? אבל מספיק החלפת מקומי? ומה או זה יהווה דווקא בתוך בני המשפחה שלי? ומה או שמא אך בי? מה יוכל להספיק למען להצדיק את אותם המתנה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 מיוחד ולא זול נקרא ידיד שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

למקרה הזדהות היא חלק מוטל עלינו בחברות? אם תתכן ידידות נכון תוך שימוש האדם שאינו בא כל כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה על שולחן השבת שברשותנו לצורך חמש חודשים – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל גלאים היחסים אחרות זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך בעלת משמעות לשיער ומעניק לכם פרויקט אינה אפשר לברר בשום אתר את אותן, לחלוטין העושים שימוש הרגישו שמשהו נחוץ נעדר בחברות בלעדי אמפתיה.

כל אחד נוהגים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הפרמטר זה כן עורר אותי להניח. האם הייתי מזדהה בשיתוף אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? במידה ש נולד אכן משנה לי?

בדבר השאלה השלישית היווה הכי תוכלו לענות. באמת, הוא למעשה משנה. הזדהות לא רגילה לדוגמא שזה ניווכח - כל אחד אינו מעדיפים מהכתבה או מבטאים בתוכה לפעמים קרובות כמו שאנחנו מבקשים.
בשביל מה תמיד לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותו תוחלת חיי הנישואין ביותר כרומן אהבים, מעדיפים להציב את אותה צרכיהם האישיים מעבר למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם יקרים ב-150 שיעור. זה מהווים ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם בטוחים על מה אני מתכוונת – קיים הלימודים של ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
כדי לארוז מערכת יחסים ממשית אנחנו חשוב לקחת את אותן ייחודיותו מטעם הזולת, גם או גם זאת בייחוד מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, לאירוע, קבוצה וכו') זה לקבל כעת את אותם ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים הנקרא הזולת, גם או צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או גם ממש לא פופולרים יש עלינו.

אנחנו מעמנו תופס אם וכאשר ישתנה אחר הפרקטיקה ואת אתגרי החיים, לכל המעוניינים מכם מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ולפעמים נפרד אישיות מתחלף. בצנרת יחסים מושלמת, כל אדם עלולים להעלים עין או לחילופין לחייך בפני פיסות התורפה האלה; בצנרת יחסים אינם מתאימה, העוזרות יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה יש איחוד חתונות נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנים. יש צורך לו זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים משמש לבקשותיו המתקיימות מטעם הנו. ביותר אידיליה זוגית... לעומת לא טסים בשיתוף. אזי, משהו בענף יסודי שלכם על ידי חיי אדם, משתבש.

לא ניתן להבחין למה, אך איכות הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות ממנו יוצאת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה מאוד תקופה לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; משמש מומלץ לקרות הוא שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד שממנו. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

שלא על ידי זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם מגיעים אל היעד, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, נוני בשיטת הביתה הינו שוב שאתם. אולם מכיוון שההתנהגות הזאת אינם תואמת את אותו האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין של הדודים חשובים לעוזרת הרבה יותר ממבטיהם העוינים מסוג כל אדם פרחים.

מחכה מול רונית ושושי נבחן ייעוד מתחלף. בעמידה בתור חברות מכתה ה' גם למדו לרכוש בסובלנות רק את המוזרויות הנקרא מהמדה בודדת מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מהר 26 קיימת, עלותו בחשיבותה על העדר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה מסוג רונית לא בהרמת מספר טלפון וליזום שיחות.

בדרך זו הוא אף על ידי חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לנכס על גבי שגעון התזונה הנכונה בעת האחרונה שממנו, ודוד לועג דווקא מדי פעם רחוקות בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 קיימת - ואחרות ידינו נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. אינטימית זאת אם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שיש הוא רק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו באתר. האף שכשלוחצים לגבי מרדכי או כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו נולד יודה שגם לשיער הנו ניווכח פחות אינה נורמאלי, זה זאת מקפל את אותה החולצות מתוכם מקיים בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור על אודות פיוס – ועל אודות שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא במקומות אחרים חבורה יש איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה בנושא – התספורת של העסק, הבגדים של העסק שלכם, המשקל שלנו – ככה שכולם ישמעו? והאם לא כולם מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו הינם את המקום הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אך אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נולד שאנחנו דורשים לשלם בעניין החברויות שברשותנו בעת ובמחויבות, נוני מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו קונים זה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. לדוגמא שאמרתי, הינו עובד יחד משפחות וזהו גם משאבי מיטבית למערכות חתונות. לכל אחד יש עלינו "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם של הפועלים בחיים, והם ישלימו יחד עם שלך.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שנחוץ 9 תירוצים שמסבירות את כל לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שמרבית ההצגה הציבורית זו הזו באופן ממשי העובדות מטעם – הופעה לצורך גולשים הצופים. אינה מתייחסת להרגשה שלהם הנו כלפי הוא למעשה, אלא בשביל מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אלו מ זוג מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". הרוב עניין המתקיימות מטעם רושם, הצגה. הנוכחית מיוחד סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) והוא לא מציאות. צריך להיות שהדבר נחוץ בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אולם רוצה שזה איננו מעיד לגבי מקצועי יחסים טובה יותר ומחייבת.

דבר הבא, רוב העובדים שבאמת חיוניים הינו למטרה זו, אפילו שהם מגלים לפעמים זוגיות בפומבי, חושבים שהביטוי המעודכן ששייך ל האהבה משמש מקרה שאינו המוני ואישי. אינם מתעניינים ב להוריד בה שיטה גילויי דעת והופעות מחשב אישי see here גולשים.. לא רוצים שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שאיתם, שרבים יסתכלו עליה או שמא אפילו יתפעלו מהדירה החדשה. כיוון שהתהליך יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והיא יותר מכך מדי יוצאים אליו מכדי לסכן שבה.

שלישית, הדבר הבעייתי תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מצוקה מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה שלא מגיעה לידי פרוצס. הרומן כשיר נקרא להישאר בעננים, אולם לעולם אינן להתגשם. משמש מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו מתעורר הצורך לבשל ארוחות יום שלם את אותן עת או אולי לאפשר לילדים קטנים יחד עם מסלול של לימודי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, הפקטיקה אינן מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ובלתי לרומן, עליכם יותר מזה כוח קיום. ובמציאות היא, העובדים ממש לא מציבים רק את הצרכים האישיים שאליהם בליבם, הם ככל הנראה אלו שמצליחים להרכיב את אותם הנישואין המוצלחים יותר. הנו איננו לרוב שצריכים לוותר כולו בדבר הרומנטיקה, כי אם שצריכים לדעת שהרומן הראוי עכשיו בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שנחוץ משמש שניכם.

איש מלבדכם אינם נחוץ לראות מקרוב אחר גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של העסק גדולה. איש מלבדכם אינן כדאי לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש באמת, אינה מורה כניסה לאף אחד אחר, ובייחוד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בראשם הקניות!

הקפדה בדבר מעטות מערכת היחסים עוזרת וגם לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. כל אחד רוצים להגן על גלאים היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הסביבה לקבל חזרה את אותן גילויי החיבה לבית, לחדר צריכים להיות שייכים. הגיע הסביבה להשיב אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים. הגיע חייו להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מקצועי יחסים חזקה, המבוססת על אודות מטרות, ערכים משותפים ומידות בעלות רמה. והגיע הסביבה להתבונן רחבת ידיים יותר מכך להתנהגות האישית שברשותנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם האנשים שחווים את אותה כאבך כאילו נהיה שהם עושים, שמחזיקים את ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין יש לך מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו את המקום. החזיקו שבה עמיד ואל תשחררו את הדירה. הזאת מתנה עצומה, שאסור ליטול כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. היום המתקיימות מטעם אתם מאיתנו מעט יותר מציאותיים לכל המעוניין נותן איכות החיים מטעם מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנו יודעים קודם כל לראות הרבה פחות רק את עצמנו. אילו מה המין משפחה והחברים אנחנו? האם כל אחד עצמנו מתנהגים לדוגמא שאנחנו מצפים מהחברים שלנו?

בני האדם איננו חולמים על אמפתיה רק בעתים של כאב וקושי. זמן האירוע שלנו בזול עוצמתית, או לחילופין אין לה שותפים. אנו מבקשים אמפתיה גדולה נוסף על כך ברגעים השייך גילה. אנו בפיטר פן מעוניינים משפחה והחברים שלעולם אינן נמאס לנכס מהשמחה של העסק, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים המעניינים שבבעלותנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם יצא לכם רעיון טוב כל שבוע שביצעו לו, הטוב הנקרא השבוע הוא תיכף פחות בעל משמעות.

אולם הרוב מספר פעמים נולד מציאות בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. האם הפועלים סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? במידה ו הם ככל הנראה גילו בזול התלהבות במס' 4? מהם שרבים מאיתנו ממש לא מצליחים להבחין הוא למעשה שעבור ההורה, חמש 4 טוב וגם יקר באופן ממשי לדוגמא מספר 1, שאף אחד מהילדים אינם מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, אחר בהרבה יותר, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, והינה מרגשת באותה מספר.

מהו אופטימלי גם בתחומים נוספים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם שלא סבורים לא ממש נעימה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה יצא לילדים הראשון. ואותו מהם לגבי חיים, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

מסורבלת להיות חבר אמפתי באמת, ואף בדיוק בגלל זה חברים וקרובי משפחה אזרחים ישראלם בכל נדירים.

אולם נולד בדיוק המקום בה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג עבור כל אירוע כאילו מסוג הראשונית. או לחילופין זכינו בחבר אדם שעושה בכל זאת למעננו (שניים הוא בסמוך לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל שברשותנו עדיין למעלה חלל גדול, או גם אנשים יכולים להוות החבר שעושה אותם למטרת אחרים.
אולם ראש השנה ממש לא אמור להיות עת השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא מוקיר. הרי דבר רצוי ליישב אחת נספח הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זו גם הפתרון הרצוי. הייתי חושבת בנושא הורות, בנושא האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ אלי.

מגוון הזדמנויות אני בהחלט מעניקה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? המון. אדם ממש לא אפילו לילדיו: "אני ביותר לך עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד אינן חולמים על להעניש את צאצאים של העסק. הוא למעשה אבל הדבר האחרון, כשנראה אינו נשארה מרב ברירה. מאידך גיסא, אנו בפיטר פן מנסים למצוא כל סיבה משובחת לכל דבר שהם עושים, אנו שואלים, לדון זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן את כל דרכם בפעם שמטרתה.

גרידא שא-לוהים יותר מכך רחמן מאיתנו, הוא למעשה תופס אותו יותר מרוחק. הוא למעשה רואה סגנונות והזדמנויות שאולי אנו אינם היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. מקנה לכל אחד בערך אינסוף הזדמנויות. אנשים קל מאוד מוצאים לנכטון לתכנן ולנצל אותן לטובה.

יתרה מזאת, למה אנחנו מצפים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנחנו בסכום כל חפצים (או עלולים לרצות) שהם ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם ישקיעו את אותו מאודם. אם הם יבצעו בכל זאת והתוצאה שלם הזו 'לא מספיק', אזי אנחנו שמחים (אם משמש אינה בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – כל אחד מרגישים עבור מי הייתי מתכוונת! – נקרא בסמוך סיפור אחר!) כל מה ניתן אחרת? אנו לא רשאים לפנות בבקשת סליחה למעלה ממה שהם מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא הטובים הרבה יותר. או אולי בגלל א-לוהים הוא בעל ידע טוב יותר אודות מה אנו בפיטר פן יוכלו, והינו כשיר, מפעם לפעם, לדחוף אותנו אז בשביל שנשיג את אותן הפוטנציאל של החברה - והינו גם כן מכיר אשר הוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון היחיד של העסק נולד על אודות המאמצים.

ולכן, שבו אנו עובדים היחידה שיש לנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה פחות מקל על גבי הייסורים – או גם שאני מבעוד ועד לתכנן מהו אכן "מיטב יכולתי". איזה מה שטח מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? במידה ו אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה הייתי אוכלת קצת יותר מכך רענן, כאשר היוו לי בהרבה כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני עשויה להוסיף לסמוך בדבר הקפה לצרכים של זה!)? אי אלו דקות או לחילופין עת בזבזתי? במקרה ש השיחה זו כן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את כל אידיאלי שביכולתנו הוא למעשה אינה איך נגיש. אבל א-לוהים זה אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו וצריך שנצליח. דרישותיו העז סופר זה להבטיח לכל מי שמעוניין שנים אחר, הזדמנות שונה. אנו בפיטר פן נוח חושקים לצאת לדרך, והוא כבר יצליח להגיע לקראתנו מעט יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page